referandumda Evet demese bile bu ülkenin müziğine en büyük darbeyi vuran kişi olduğunu söyleyeceğim kişidir. Özellikle 90'lı yıllarda pop müzik ile arabeski sentez yapıp bu günkü ucubeliklerin yolunu açmıştır. Peki hiç iyi bir şey yapmamış mıdır? Kuşkusuz yapmıştır. Ama yanlışlar doğrularını öyle bir götürmüştür ki hiç bir doğrusu kalmamıştır. Kala kala akp yalakalığından medet uman bed sesli bir şarkıcı kalmıştır.