kulağa çok kaba gelen bir dil. bazı kelimleri insanı güldürmekten öldürür. keçe kurdane adlı bir şarkıyı tesadüfen duydum ve orda ciddi ciddi (bkz: kawasaki), edirneli peşto neco gibi kelimeler geçiyordu. ulan kawasaki ne zaman kürtçe oldu. japon değil mi o gibi soru işaretleri kafamda dolandı.