--spoiler--
burada* da dediğim gibi tekrar ediyorum son 8 bölümdeyiz, gerçi çekimler bitmiştir herhalde set çalışanlarına oylama yaptırılmış hangi bölüm kaç puan alır diye, karakter odaklı bölüm olayına son verilsin artık. bu sezon, 42 dakikanın 15 dakikası zaten dizinin sonunda karakterler şimdi ne yapıyor olayı, biz bir de her hafta genel çerçevede tek bir karakterin maceralarına katılıyoruz. afedersin ama banane sawyer charlotte ı yatağa atıp maç yaptıysa a.ına koyim, resmen tribüne oynuyorsun j.j.
--spoiler--