--spoiler--
herkes 604 le asıl şimdi olaylar başlıyor diyor ancak ben 601-602 ile 603 ü daha çok beğendim. onlar da lost un son finaline tam yakışmayan açılış bölümleri ama olsun. 604 ün nesi süper ben anlayamadım. izleyici artık cevaplar bekliyor ancak senaristler 1-2 soruya cevap verip 5-10 soru daha önüne koyuyor. ney, şimdi de adaya getirilen erkeklerden birisi jacob ın yerine geçecek. en azından black guy ın sawyer a aba altından gösterdiği gerçek bu. ancak jacob la olan anlaşmalarından ötürü adaylara dokunması yasak ve bir şekilde bu olası yeni gardiyanlardan kurtulup kendisi için hapishane olan adadan kurtulmaya çalışıyor. 604 ün temeli buna dayanıyor. ben öyle aaaaaa, süpermiş falanlık bir şey göremedim. tek dikkat çeken şey sarışın çocuk. 603 te claire vardı onu gördük, içimiz kıpır kıpır oldu. kate sayesinde bebeğine kendisi sahip çıkacak gibi duruyor, yakışır. sawyer ın yüzüğü denize atma sahnesi yine güzel bir dramdı. japon temple keeper yine ilk bölümdeki gibi bir atraksiyona girdi, ancak jack in blöfünü de yemiş oldu. dedi ki sayid, black guy tarafından ele geçirilecek. aynen claire e olduğu gibi. buradan anladığım black guy ın claire i ordusuna çoktan kattığı. illa ki vücuda sahip olması gerekmiyor demek ki. ayrıca sayid i de kendi tarafında çekmesi adayların 4 e inmesine sebep olur.
--spoiler--
son olarak şu kişi merkezli bölüm olayından artık vazgeçsinler. son sezon anasını satim, insaf.