mezun olduktan sonra durulmaması gerken yer. basıp gitmek gerek. #6386565 özetlemiş. kimseyi tanımıyorsunuz, ortamınız yok*, yaz okulundaki saplardan bir eksiğiniz kalmamıştır. ne zaman kurtulacağız dersiniz. kurtulamazsınız çünkü aileniz ile yaşıyorsanız zordur ama kurtulunca da ahh vah çekeriz orası da ayrı tabii ki.
12, 13 senedir inanılmaz bir değişime uğrayan bu yer çoğu kişinin hasretle tutuştuğu yerdir. ayrılan herkes geri gelmek, hayatını burada devam ettirmek ister. niye? anlamıyorum bunu. arkadaşınız olmayınca görükle veya herhangi bir yer bir süre sonra hep aynı tadı verir,sıkılırsınız bunalırsınız, hadi bir şeyler yapalım demek gelir içinizden ama kime dersiniz orası meçhul. Bu sene bunu çok yaşiyoruz, arkadaşsız yer, yer değil birader.****