şimdi sakın kendimi troll olarak falan adlandıracağımı sanmayın. bu lafı sürekli duyguduğum için sizlerle de paylaşmak istedim. bu arada tekrar belirteyim "ben troll falan değilim" ... öhm. neyse...
şimdi ilginç olan zekasızlar normal yazar mı oluyor? ya da ileri zekalılar mı troll olabiliyor? aklıma takıldı yahu birisi lütfen açıklasın.
troll dediğin işe yaramaz yazar değil midir? zeka mı gerektirir lan bu? ahahaha... zeki bir insan normal yazar olamaz mı? bakın hep aynı soruları soruyorum çünkü cidden kafama takıldı.
bence trollük zeka falan gerektirmez. hatta gerzekaaalığ olanlar daha iyi troll olur. bence yani...
ha bir de tanım yapayım: troll olmayan yazarları salak gibi göstermeye çalışan bir iddia.