kenan ın bugün çok mutsuz olması

entry1 galeri
    1.
  1. hayata dair iç burkan detaydır.

    evet arkadaşlar, bizim mahalledeki kenan abi bugün çok mutsuzdu... kahveye geldiğinde yüzü gülmüyordu. nedenini sorduk cevap atmadı. batakta yediye battı falan sürekli.

    -kenan abi nen var?
    +yok bişiğ.
    -abi söyle hadi.
    +ya yok dedik be.
    -ama abi?
    +sikerim abinizi amına koduklarım.

    dedi ve masadan kalktı. harbiden ne oldu acaba yahu?

    o değil de başlığı keşke kenan abi diye açsaydım... ona kenan diye hitap ettiğimi duyunca daha da üzülebilir.
    1 ...