evet arkadaşlar, bizim mahalledeki kenan abi bugün çok mutsuzdu... kahveye geldiğinde yüzü gülmüyordu. nedenini sorduk cevap atmadı. batakta yediye battı falan sürekli.
-kenan abi nen var?
+yok bişiğ.
-abi söyle hadi.
+ya yok dedik be.
-ama abi?
+sikerim abinizi amına koduklarım.
dedi ve masadan kalktı. harbiden ne oldu acaba yahu?
o değil de başlığı keşke kenan abi diye açsaydım... ona kenan diye hitap ettiğimi duyunca daha da üzülebilir.