çok yazara nick altı yazamıyorum. daha çok ülke sorunları ve ilginç kızlarla ilgili dosyalar ile uğraşmak zorunda kalıyorum malum.
bu adam bence başarılı... en azından kendine has bir yazım stili var. yani sol frame denen yerde bir başlık görünce "kesin bu adamdır" diyebiliyorsunuz. bu bir başarıdır bence... diğer türlü zaten herkesi memnun etmek mümkün değil.
aynı zamanda birkaç mesajlaşmamızda kendisinin mütevazı olduğuna şahit oldum. sürekli bana bok atarak yükselmeye çalışan ezikler gibi değil. yazıyor ve dalgasına bakıyor. en popüler olana -ya da görünene diyelim- bok atarak bir yere gelmek niyetinde değil. severim böyle adamları ben...
yazsın dursun... kim ne der diye düşünmeden yazsın.