Keşke üç dilek hakkımızı yerine getiren bir cinimiz de olsaydı dedirten başlık kesinlikle şüphesiz sjsj. Millet her b.ku yiyor sonra suçlayacak bir günah keçisi buluyor yok şeytan yok vesvese verip doğru yoldan saptıran cin yok hormonlar vesaire. Sorumluluktan kaçmak kolay insanoğluna.