kemalistlerin sanki biraz şey olması

entry14 galeri
    14.
  1. "3 tarikat eniği"

    Agnostik deist bir yazar olarak ömrüm boyunca ne bir tarikata ne bir cemaate yolum düşmedi sümüklü fetö piçine övgüler dizmedim, hoca efendi hazretleri diye ağlamadım, onun grubuna hizmet hareketi demedim. Ah siz kemalistler en az şu siyasal islamcılar kadar biat kültürüyle hareket eden, sorgulamayan, aklını kullanmayıp kiraya veren, özgün düşünmeyen zevzek zerzevatsınız. Siz bu kafayla devamke sjsj.
    2 ...