giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
kemalistlerin sanki biraz şey olması
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
14
↓
galeri
10.
Kemalistlerde biraz iktidarsızlık var ya kaç yıldır iktidar yüzü göremediler kesinlikle şüphesiz sjsj. 28 Şubat zihniyetiyle devam ederlerse bir 50 yıl daha iktidarsızlık yaşayacakları kesin gibi.
karpuzcu libos panda
26.06.2026 15:20
2
...
şikayet et
#48004291
kaydet