yaşamak üzerine

entry70 galeri
    69.
  1. Uzunca bir süre ne yaptığımı bilemeden yürüyüp durdum. Hayatı yol olarak görüp, güzel sonlar için tatlı hayaller kurdum. Şimdi çıkıp ne dememi bekliyorsun ki? Yanılmış mıyım, yanlış mıyım? Ne yanıldım ne yanlışım. Kimse denemeden bilemez kaybetmeyi. Ve hiçbir şey insanın elinde değil. iyi insan olmaya çalışmak dışında hiçbir şey...
    0 ...