Apocu falan değil bu arada, salak olmayın, siz terörist düşmanlığı değil, kürt düşmanlığı yapıyorsunuz. O da haliyle kürtler size ne etti diyor, saçmalamayın diyor, siz de mal gibi sus lan apocu diyorsunuz. Fetöcü müsüniz nesiniz anlamadım ki. Meh meh meh
Sözlükteki en sevdiğim düşmanımdır da ayrıca. Meh meh meh