Çorapsız uyuyamam ! Ya uyurken ayaklarımı böcükler yerse. Çocukluktan kalma alışkanlık benimki. Köyde akrep çiyan çok olurdu. Bir nevi kendimi güvende hissetmek için giyerdim . Şimdi şehrin göbeğinde 6. Katta da olsam o çorap giyilecek alışkanlık olmuş ://