Yaşama nedenleri çeşit çeşit olmakla birlikte günümüzde bir çok insan neden yaşadığını bulma sorusunu erteler. Bazen düşkün olduğu eğlencelere imkanı olduğu için orada kendini oyalar bazen imkanı olmadığı için anca geçim derdine düşer. Fakat bir şekilde insan elden ayaktan düşüp düşünmeye istemsizce mecbur kalana kadar bu soru üzerinde çok fazla kafa yormaz. Bir türlü tatmin duygusunu hissedemez ama bir gariplik var der yine de devam eder . Peki o garipliği bulmak istese ve oturup düşünecek olsa insan neden yaşar?