#demokrasi sevdanızı ak partinin oyları bölünsün diye iyi partiye vekil kiralarken gösterecektiniz. hiç şimdi halkın iradesi diye kıvranmayın. derdiniz halkın iradesi falan değil, geçtikleri parti.#
Siyasetçilere hiçbir kimse kefil olamaz. Siyasi parti gözetmeksizin alayı bir dakika içinde geberse; vah diyen Cedidacer'i milksinler. Bu parti değiştiren başkanlar korkudan ya da para teklifi ya da şantaj ile geçmiş olabilir. Peki siz nerenizi ne karşılığında sattınız; ki bu kadar Akapekaka yalamaktasınız? Ha, bu arada unutuyordum: Siyasetçilere kefil olamam; ama Pontus Ekocuğum'un sizi kanırta kanırta kanırtacağına ve yine yeni yeniden eşşekler gibi anırtacağına kefilim, o ayrı :-).