Memlekette bahar mevsimi gelmesiyle ilk yağmurda Şubat Mart gibi turuncu mantar çıkar. Dağ bayır toplardik. Adına yerli halk çıntar denir. Nisan ayı gelince de mantar yerini kuzu göbeği dediğimiz mantara bırakır. Bence asıl mantar bahsettiğim ormanda kendiliğinden oluşur. Kültür mantarı yapay sünger gibi şahsi fikrim.