istanbula aşık birisi olarak, sevdiceğimle Yozgat'ta bile yaşayabilirim.
10 dakikalık esprilerime tepkili galiba. Ben çok tepkili olduğumda espri yapmayı tercih ediyorum, kendisi söz konusu olduğunda.
Ya da mücadele biçimime tepkilidir. Ayakta kalmak için mücadele etmek zorundayım. Ben de isterim yanında boğazı seyretmeyi, ama şimdilik mümkün değil.
Oyuncu babam annemi dövdüğünde evden çıktım. Doğada hiçbir canlı dişisine şiddet uygulamıyor dedi. Bu da ek.
Uzattığım her eli geri çeviriyorsun. Mecburen olabilir. Hatta benim için de olabilir. Ama hanımefendinin düzelt dediği hiçbir hata öyle kalmadı.
Şunu da söyleyim de. Bazı şeyler benim insşyatifimde değil. Olanlara da şöyle bak, bence ay insani olarak nasıl birisi. Ve yanlış yaptığını düşündüğüm şeylerin geçmişten günümüze haklı nedenleri olabilir mi?