giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
instagram biyografisine üniversite ismi yazmak
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1
↓
galeri
1.
insanların neden böyle bir şey yaptığını bir türlü anlamış değilim. tamam herkes özgür ama rütbeyi bilmek önemli Kardeş. Mesela odtü, boğaziçi, bilkent, gazi, itü de okuyup yazarsın anlarım ama ordu ünivertsitesinde okuduğunu biz ne yapalım?
era7capone
23.06.2026 15:03
0
...
şikayet et
#48001282
kaydet