milli takım yüzünden 1 tane dünya kupası maçı izleyemedim.
bizim çocuklar denen milli takım...
yok ya! bu millet federasyonundan milli takıma, hakeminden vs futbol adına bu kadar kalitesiz ruhsuz insanı bu ülke bu toplum içinden çıkaramaz.
dünya kupasında ne hakemimiz ne futbolcumuz ne takımımız var. 90 milyon insan içinden bir tane kaliteli liyakatli işini bilen ruhunu ortaya koyacak adam yok demek haksızlık ama bu federasyon milli takım hakem kulüpler vs bakınca futbolda nerede olduğumuz ortada.
bunlar kimin çocukları bilmem ama kesinlikle bizim çocuklar değil. bu kalitesizler yüzünden ulusal maçlardan turnuvalardan soğudum.