22 haziran 2026 fsm ye amedspor bayrağı asılması

entry4 galeri
    3.
  1. gayet normal, amed veya fener ya da beşiktaş galatasaray hepsi bu ülkenin kulübü.
    olayı teröre, bölücülüğe, şehitlere, onbinlerce masum insan canına kanına vs de bağlamamak lazım.
    unutulmasın ki abdullah öcalan beyefendi (mhp milletvekili Mehmet Taytak beyefendinin kullandığı sıfat) çıkıp apo "ben galatasaraylıyım" demişti.
    abdullah öcalan beyefendi ve kurucu önder (yine mhp başkanı hükümet ortağı devlet bahçeli beyefendi ve mhp milletvekili Mehmet Taytak beyefendi ağzıyla) apo çıkıp "ben amedsporluyum" da demedi.

    eğer bu kadar hassas milliyetçilik duygunuz varsa ve ortalama bir zekaya sahipseniz boğaz köprüsüne asılan galatasaray bayrağına da "apo galatasaraylı" diye höykürmeniz lazım.

    unutmadan...
    apo denen insanlık düşmanı katilin ömrü yeterse türkiye büyük millet meclisine gelecek olmasını bilin.
    bakınız: milliyetçiler ve devlet bahçeli beyefendinin istediği.
    torunlarınız apo, fetö gibi insanlık düşmanlarına saygı duruşu yapacak.
    bu insanlık düşmanlarına anıt mezar yapılacak, bunlar demokrasi şehidi diye anılacak.
    bunlarla mücadele eden ve canını geleceğini yok eden feda eden insanlara din düşmanı, barış istemeyen savaş suçlusu, vatan haini denecek.
    bakınız: şeyh said, said nursi, iskilipli atıf vs.
    bugün apo için yapılan meclise davete bakın, yarın fetö denen şeytan için "ölüsü türkiye'ye getirilsin, anıt mezar yapılsın" denmeyecek mi sanıyorsunuz?
    bundan 20 yıl önce devlet bahçeli apoya "kurucu önder" diyecek, meclise davet edecek, mhp milletvekili apo için sayından daha üstün sıfat olan beyefendi diyecek dense "yok ebenin damı" derdiniz.
    sırada fetö var, göreceksiniz...
    çocuklarınıza torunlarınıza öyle bir gelecek bırakıyorsunuz ki...
    kalkmış amedspor üzerinden milliyetçilik rolü yapıyor insanı güldürüyorsunuz.
    dua edin de barış elçisi, barışın mimarı, kurucu önder diye apo posteri asmıyorlar.
    0 ...