Ankara'daki evli kadınların ilgilerini kocalarına nasıl izah ettiklerini tam bilmiyorum. Çoğu ilgiyi yalanlıyormuş herhalde. Peki bunlar sevgide ısrar mı edecek, vaz mı geçecek?
Ne değişir denilecek. Aslında değişecek çok bir şey yok. Başbaşa çay içme ihtimalimiz bile yok. Eğer basit bir sevdiğim olsaydı çapkınlık yapardım, yalan mı söyleyim. Ama şimdi ve daha sonra bu mümkün olmayacak.