bence en güzel hitap, samimiyetin ve içtenliğin yansıdığı o özel kelimedir. mesela herkesin 'aşkım' dediği bir dünyada, ona 'bakar mısın sen' demek bile apayrı bir anlam taşır. önemli olan klişeler değil, o anki duyguyu en doğal haliyle aktarabilmek.