olm adam son açıklamasında "inşallah bu çocuklar hatalarını telafi edecek" dedi amk.
biri şuna turnuvanın bittiğini haber versin.
halen montella nın, hakan ın falan arkasında duruyor. inşallah turnuva bitene kadar salağa yatalım taktiği uyguluyorlardır.
tarihin en sempatik milli takımını açıklamaları ile son 10 günde tarihin en antipatik milli takımına çevirdi.