evlilikteki en büyük sorun

entry111 galeri
    111.
  1. budur.

    https://www.youtube.com/shorts/h9E-fiWGQHI

    hangi kültürden, hangi toplumun hangi sınıfından, hangi eğitimde ve satın alma paritesinden olursa olsun, ister ingiltere kraliçesi ister çemizgezekin bir köyünde kuzu güden bir kız olsun istisnasız kadınların hepsi aynı genetik davranışı sergiler.

    car car car ederler ve cümleyi de kesinlikle "beni dinlemiyorsun" diye bitirirler.

    peki, evlilik denen bu birliktelikte yangın sireni gibi susmayan, başımızı ağrıtan, asla ama asla bir on-off düğmesi olmayan, ona bir zarar gelmemesi için uğrunda hiç düşünmeden öleceğimiz, saygı duyup sorumluluğunu aldığımız ve aynı zamanda da o an içinizde ki şeytanın "tut şunu balkondan at" tavsiyesine kulak asmadığımız bu kadınlara erkek olarak (evlilikte) ne yapmamız gerek?

    kadını dinliyormuş gibi yapın. mış gibi yapın ki onu dinleyip tartışmayı ciddiye aldığınızda evlilik denen kurumu sürdüremezsiniz. evlilik bir mahkeme salonunda duruşmaya döner, kim haklı-haksız, kim suçlu-masum tartışmasında kim kazanırsa kazansın her ikisi de kaybeder.

    kadına tıpkı 3 yaşında çocuk gibi davranın.
    işten yorgun gelmişsiniz, stres sinir içindesiniz ve çocuk sizinle oynamak istiyor. onu azarlar mısınız? yorgunum dediğinizde çocuk bana ne derse onu ciddiye alıp kızar mısınız?
    kadına da aynı davranın, kadın haklı veya haksız sinir içinde o genetik car car car modundaysa onu ciddiye almayın, kızmayın, tartışmayın, cevap vermeyin, dinliyormuş gibi davranın.
    ne bileyin, ne olacak bu fenerbahçenin hali, milli takım nasıl bu kadar rezil olur, ülke olarak her alanda ve anlamda liyakatsizlik içinde nasıl çapsızlık kalitesizlikte yarışır, ne olacak bu iklim değişikliği, neden şimdi ki müziklerde ruh yok, nerede eski meyve sebzelerde olan tat, acaba şimdi tartışmayı uzatmamak için evden çıktığımda bir ocakbaşı lokantasına gidip ya da rakı balık mı yapsam vb gibi şeyler düşünün.

    bir gay değilsiniz. kadını anlamaya çalışmayın, anlayamazsınız.
    empati yapmayın, yapamazsınız.
    tartışan kadını ciddiye almayın, alırsanız "mış" gibi yapın. unutmayın ki kadınlar sevilmek içindir, sadece sevin, he deyin geçin ve yatağa küs girmeyin, sanki hiç tartışmamış gibi götü kucağa alıp sarılın yatın.
    0 ...