iş hayatı ne yazık ki bu sağlıksız beslenmeyi de beraberinde getiriyor. Ben sabah 05.00'de kalkıyorum, o saatte istesemde evde kahvaltı yapamam. aç karınina sigara, kahve yapıp çıkıyorum. durağa gelince de klasik boyoz yumurta ikilisi, yapacak pek bisey yok.