rahmetli akrep nalan akla geldi. taksim sanat evinde görmüştüm. çıkışta ona eşlik etmiş, akm yakınında (atatürk kültür merkezi) otoparka kadar gitmiştik. orada arabasına binmişti, şu an hatırlamıyorum bir japon arabasıydı, arabaya binince araba yana doğru yatmış ben de arabaya acımıştım.