birbirine kadın ikram eden zenginler

entry3 galeri
    3.
  1. 1- diyelim ki arkadaş arkadaşın pezevengidir diye deyimi/atasözü olan toplumda yaşadığını bilmeyecek kadar cahilsiniz.

    2- böyle bir toplumda yaşamasanız bile hayatın gerçeklerinde bir ilişki, arkadaşlık, flört, çıkma, evlilik, bir anlık ilişki vb için çiftlerin tanışmasına, birbirleriyle ilişki kurmasında arkadaşların yardımcı olmasına vesile olacak insani bir ilişkiniz çevreniz olmadı?

    3- doğada yalnız yaşayan, sadece çiftleşme mevsiminde bir araya gelen canlılar (örn; vaşak, tarantula, peygamber devesi, gergedan vb) gibi canlılarsınız da insan değil misiniz?

    yaşanmıştır...
    barmen olan arkadaşın barında takılırken 2 kız ile tanışılmış. gece süren içki dans eğlence sonrası ertesi gün gündüz buluşmak için sözlenmiş olup ayrıldık.
    akılda cevabı bulunmamış soru olarak kalan "bunlardan hangisi bana yazılıyor? durum 2+1 mi yoksa 1+1 de diğeri erkete mi? ya 1+1 de biz yanlış hamle ile oyuna başlamadan kırmızı kart görüp oyun dışı kalırsak, hangisi bize yazılıyor vs" merakı içinde barmen olan arkadaşı "yarın gündüz buluşalım, benimle gel" diye durum anlatılır ikna edilir.

    barmen arkadaş "yok ya, ben gelmeyeyim. bu işlerde şansım yok" bahanelerini aşıp buluşma yerine cafe'ye geldik.
    1+1 oynanacaksa sorun kim kimin manitası olacağıydı.
    çözüm gayet basitti. biz karşılıklı oturacağız. kim kimin yanına oturursa o onun manitası olurdu.
    okeyleştik ve kızlar geldi.
    ayağa kalktık, tokalaştık, merhaba dedik, ayakta arkadaşı tanıştırma, çok beklediniz mi vs klasik 1-2 cümle ile geçen 1 dakikada kızlar da kendi arasında paylaşım yapıp (mimikleri vücut dilinden anlaşılıyordu) beğendiğinin yanına oturdu.
    1 sene falan 4 kişi çıktık.
    tek yaşadığım için ev ortamı (semt) müsaitti. buluşmalardan sonra bize giderdik. hoş, manitasını alan arkadaşlar evimize damlardı. malumunuz, ciddi ve seviyeli bir ilişki yaşayan çiftler (bu ilişkinin adı ne olursa olsun bu ilişkide seks varsa) kadını alıp ilk birliktelikte otel odasına götürüp ona fahişe muamelesi yapmamalı (zorunluluklar hariç) neyse...
    barmen arkadaş "yok ya, ben gelmeyeyim. bu işlerde şansım yok" demesinde haklı çıktı.
    ertesi gün arkadaş bana "şansıma sıçayım ya! kız bakire çıktı ve evlenmeyeği biriyle ileri derecede ilişkiye girmem dedi" diye yakındı ama 1 sene çıktılar, ısınma hareketleriyle idare ettiler.
    zaten arkadaş bu toplumda bekaretin bir kız için ne anlama geldiğini bilen karakterli biriydi. asla evlilik vb diye kızı kandırıp hayatını zindan edecek biri değildi. zeten bu karakterde olsa onunla ne arkadaşlık yapar ne evimi açardım.

    diyeceğim olaya bakarken biraz nötr olmalıyız.
    bu işin zengini fakiri yoktur. kadın erkek ilişkisinde çiftler arasında ilişki ormanda hayvanların ormanda çiftleşme çığlığıyla başlaması gibi durumu insanlar yaşamıyor.
    nasıl anlar nasıl yorumlarsınız bilemem ama evlilik veya aşk ya da bir anlık ilişki olsun arkadaş arkadaşın pezevengidir ve de bunun zenginlikle fakirlikle değil de insanlıkla alakası vardır.
    0 ...