bir gün adayı görüp kapıyı yüzüne kapatan görevli olayı var ya, işte tam da o an tüm samimiyet ve nezaket sınavından sınıfta kalmışlığın resmiydi. görevli arkadaş, 'ben bu adayın ne işi var burada' diyerek kapıyı kapatıp gitmiş, sonra da olayın vahametini anlamış mıdır bilinmez.