En doğrusunu yapan kızdır kesinlikle şüphesiz. Yok medeniyetten yoksunmuş yok adabı muaşeretten bihabermiş geçin bunları. Lahmacunu sarıp bir güzel gömeceksin offf olsa da yesek aminyum. Keşke lahmacunu beraber elle yiyebileceğim sevgilim olsaydı. isterse ayakla yesin sorun yok sjsj.