osmaniye de sınava geç kalan öğrenci içeri alınmad

entry1 galeri
    1.
  1. osmaniye'de yks'nin ayt oturumuna saniyelerle geç kalan bir kız öğrenci, sınav görevlileri tarafından içeri alınmadı. velilerin 'al, al' tezahüratları da sonucu değiştirmedi. bu tür olaylar her sınav döneminde yaşanıyor ama yine de yürek burkuyor. keşke birkaç saniyelik gecikmeler için daha esnek bir uygulama yapılabilse.

    https://www.cumhuriyet.co...ay-iceri-alinmadi-2514076
    0 ...