hawking'in bu uyarısı aslında çok mantıklı, uzaylılar bizi bulursa kolonileştirirler, tıpkı bizim yerlileri kolonileştirdiğimiz gibi. bi de şu anki teknolojimizle onlarla iletişim kurmaya çalışmak, ormanda bağırarak 'ben buradayım, gelin beni yiyin' demekten farksız.