içimizden geçeni yazsak entry silinir.
yetmez!
öküzün biri çıkar "milli takıma hakaret ediyorsun" der.
bu sırada öküzlerden özür dilerim. öküzler öküz olduğu halde böyle öküzlük yapmayacağını biliyorum; teşbihte hata olmaz.
ben de "milli takıma hakaret ediyorsun" diyene "ulan öküz! üzerlerinde olan forma akşam yatarken giydikleri gaffurun pijaması degil. o formanın üzerinde ay ve yıldız var. burada milli takımı eleştirmiyorum, milli takımın değerini bu değersizlerden korumaya çalışıyorum.
burada milli takıma milli formaya, bu ülkeye, bu millete bir hakaret varsa asıl hakaret edenler ve bu ülkeyi bu formayı değersizleştiren rezil eden federasyon ve federasyonun tercihi olan, yetki ve sorumluluğunda tasarrufunda olan milli takım denen milli takım çatısı altında olan kalitesiz insanlardır." derdim
burada milli takım denen olgunun değerini bu değersizlerden korumaya çalışıyoruz. nasıl bir ülke olduk?
hırsıza hırsız, yalancıya yalancı, kalitesiz insana kalitesiz, liyakatsiz insana liyakatsiz diyemiyoruz.
ufacık çocuklara dini yapılarda tecavüz ediliyor, eleştirince din düşmanı oluyoruz.
yerli milli diye satılan bir ürüne bu ülkenin vatandaşı elin gavurundan(!) daha fazla para verip almasına isyan edince de vatan haini oluyoruz.
yurt dışından 100 liraya aldığımız ürüne gümrük yasakları kısıtlamaları geliyor. bu ürünü ben yurt dışından getiremiyorum ama başkalarının yurt dışından 100 liralık ürünü getirip iç piyasada 500 liraya satmasıyla daha pahalı almama isyan etmeme ülke ekonomisini batırmak paramızı yurt dışına çıkartmak isteyen biriymişim muamelesi görüyoruz.
milli takım ve göğsündeki ay ve yıldız senin çapsızlığın kalitesizliğinin işe yaramazlığın sorumsuzluğun ruhsuzluğunun koruma kalkanı değildir.
milli takım kaliteliymiş.
yerim lan sizin kalitenizi.
ben köyde tarla süreceğim bana lazım olan traktör. ben ferrari alıp arkasına pulluk takıp tarla süremedikten sonra, köy yolunda tarlada çamur kar içinde kullanamadıktan sonra ferrarinin kalitesi ne işime yarayacak?
inşaatta moloz taşıyacağım, kepçe kamyon vs alacağım. gidip araç filomu bentley ile mi kuracağım yoksa komatsu veya caterpillar mi alırım? bana ne bentley'in kalitesinden?
yerim lan sizin kalitenizi.