açılımı "Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles" olan ispanyol raylı taşıt tasarım-üretim şirketi. türkiyedekilerde hep dandik kılan bir unsur var (m4'teki fecaat sesler çıkarıyor, yht'deki velaro'nun yanında üçüncü sınıf kalıyor vs.) yurtdışındakileri denemedim, belki onlar daha iyidir.