"Sakın ha" diye hizaya çekilen bir başkanın federasyonundan anca bu kadar oluyor. Cincon Lobisi sayesinde had bildirdiler Milli Takım'a. Cinconlu topçular hakemleri Türk hakemi sanarak oynadılar. itme, çekme, sert girme... Yazık oldu demiyorum, iyi oldu. Bu kadar saçmalığın olduğu bir ligin takımı anca böyle oluyor.