her mevkiide çok iyi oyuncularımız vardı ama forvetimiz yoktu.
1.73 keremi forvet oynatmak hangi maçta ışık verdi de inatla bunu yapmaya devam ettin?
romanya ve kosova'yı da ön elemelerde ıkına ıkına 1-0 yendik, kalite olarak çok altımızda takımlar.
avusturalya maçında topla bile buluşamadı adam.
kerem'i suçlamak için söylemiyorum, adam forvet değil ve 5 maçtır orada ezildiği, sürekli top kaptırdığı halde neden hala oynatıyorsun?
rakibe göre çalıştık diyorsun her maç hücum planın aynı.
futbolculara "evet rakibimiz avusturalya, evet rakip paraguay" deyip geçiyorsun, bu herhalde hazırlanmak.
bir neslin hayaliyle oynandı. baş sorumlusu montella.