Hiç kusura bakmayın; ama Cincon Lobisi'ni dinleyen teknik direktör yüzünden böyle oldu. Eren denen totoş girdikten sonra kendini Türkiye'de oynuyor sanıp, milleti itip durdu. Sorun Cinconlu futbolcularda. Barış sol kanatta oynarken sağa alındı bu maçta. Madem herkes her yerde oynuyorsa; Uğurcan denen kovayı da defansa koyun, olmaz mı? Hakikaten ya; Uğurcan'ın yediği golü 100 kg.'lık şu halimle ben çıkartırdım.