Ya süper bir gücün tüm dünyayı işgal etmesiyle oluşacak ya da ileride uzaylı istilası sırasında dış tehditlere karşı dünyanın tek bir çatı altında toplanmasıyla meydana gelecek oluşum kesinlikle şüphesiz. Bana kalırsa dünyadaki kaynaklar tükenme noktasına geldiği için ve olur da uzaylı medeniyetlerle karşılaşırsak onlardan korunmak için tüm dünya bir devlet altında toplanabilir. Gezegen dışından gelen küresel bir yok olma tehdidi tüm insanlığı tek bir otorite altında toplayabilir ancak.