Sağlık ocağındaki doktor hanımla samimi olduk, konu konuyu açınca bir hastadan bahsetti. Adam avukatmış, 40 lı yaşlarında, muhafazakar bir ailenin oğluymuş. Aids testi pozitif çıkmış ve bunu bilmesine rağmen nişanlanmış.
Doktor hanım, mesleki etik nedeniyle nişanlandığı kıza ve ailesine söyleyemeyiz dedi. Ben böyle etiğin mk.