yeşilay'ın snoop dogg şarkısı kullanması... bağımlılıkla mücadele eden bir kurumun, esrarın kralı gibi bir adamın şarkısını kullanması bana biraz ironik geldi. neyse ki tütün ve alkole savaş açıyorlar da, snoop'un en büyük derdi marihuana değilmiş gibi.
https://x.com/1920yesilay/status/2067179690440212507?s=46 https://soz.lk/i/590jclk9