Ay'ı kendisiyle tek kişi zannetti, ama yıllarca zarar verenlere dokunamadı. Ne zaman ki şartlar müsait oldu, ölüsünü dirisini hergün birisini. Haliyle yol uzun.
Bu noktada denilebilir ki, keyfi zarar vermeyeceğiniz, ya da haksız yere birine zarar vermeyeceğiniz ne malum.
Zaten fark da burada doğuyor. Zanendilenin aksine ben db'yi kışkırtmıyor, aksine her cezayı hafifletiyorum. Db'ye kalsa kimler nerelerde helak olmuştu. Genellikle ben araya girip kimsenin gururunu kırmıyorum.
Ben olsam milletin ailesini elden geçirmezdim. Başka cezalar verirdim. Ama biraz mal oldukları için bize diş gösteriyorlar, db'ye izindeyiz, babamız diye tweet atıyorlar. Zeka sorunu var adamların, başka bir izahı yok.
Ama bazıları için bu insiyatifi kullanmayacağım. Db ile baş başa bırakacağım. Çok pişman olacağınız şeyler yapıyorsunuz da hadi hayırlısı.