giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
26
↓
galeri
19.
Olmazdım. Kendime benzeyen insanlarla arkadaş bile olamıyorum. Zıtlıklar gerçekten daha cezbedici. Ama evrenin de bir oyunu; hep bana benzeyen kişilerle eşleştiriyor beni. Ne derece istemezsem o derece çekiyorum sanırım.
lilybart
19.06.2026 01:09
1
...
şikayet et
#47997296
kaydet