Bir takım yöresel beddualardır.
Teneşir paklasın.
Allah cin cezanı versin e mi! (bunu ben yanlış duyuyor olabilirim, ama kulağıma böyle geliyor bilemiyorum sözlük)
Bir takım sebeplerdir. Bazılarımız için bulunması pek bir zordur. Benim için zor. Birileri için yaşıyorum daha çok. Onlar mutlu yaşasın diye. Yoksa ne bir amacım ne de hevesim var.
Ben her gün patrona, yöneticilerime, ekibe, müşterilere, sisteme ayrı ayrı kuruluyorum. Günün sonunda koşullar el vermediği için mecburen sakinleşiyorum.
Olmazdım. Kendime benzeyen insanlarla arkadaş bile olamıyorum. Zıtlıklar gerçekten daha cezbedici. Ama evrenin de bir oyunu; hep bana benzeyen kişilerle eşleştiriyor beni. Ne derece istemezsem o derece çekiyorum sanırım.
Dünyanın en doğal eylemi gibi yaparlar bunu yapan insanlar. Neredeyse ismini unuttuğum birisi tarafından aranmıştım, çok garipti. istediği şey çok büyüktü ısrar edişi ise ayrı bir boyuttu. Bazı insanlar böyledir işte kendisini o derece sever ki kendinden başkasını gözü görmez.
Bize ne ki bundan. Kedi aralarında eğlenmiş çifttir. insanları bir rahat mı bıraksak. Sürekli ve sürekli eleştiri yapmak, mutluluğa bu kadar düşman olmak bilemiyorum.
Yanılsamadan ibarettir. Beğeniden öte bir şey değildir. Sadece bu beğeni çokça düşünülür ise aşk diye adlandırılır. Çok fazla düşündüğümüz her konuya aşık olabiliriz. insan zihninin manasız oyunları.
inanılmaz minnoş. Ardacım, sevimli zıpırım. Çok seviyorum kendisini çook. insanlara karşı sevgi pek beslemem ama bu çocuk kardeşim gibi. Hem yetenekli, hem ahlaklı. Biricik o.
Kötü birisi. Her acıdan kendisine izlenme ve ilgi faydası sağlamak tek amacı olan; Skandallarla gündemden düşmeyen birisi. Psikolojik tedavi mi görür farklı şeyler mi uygulanır bilmem ama insanlardan uzak kalması gereken bir kişi.
iyi niyet istismarıdır. O insanı da deli kervanına katana kadar sabrı sınanır muhakkak. Sonra da şu sihirli cümleler dökülür ağızlardan : “değişmişsin”.
Mükemmel olmayışı, kusur olarak görülen pek çok şeyi gizlemeden var olması. Samimi ve doğal izlenim vermesi ile çok bizden birisi hissi uyandırıyor. Günümüz egolarından ve maskelerinden uzak. O yüzden herkesten farklı birisi.
Muhtemelen içinde rahat hissettikleri için. Kendi beğenisini rahatına tercih ediyor olabilirler. Ergenlik dönemlerimde sadece siyah renk giyme takıntım vardı. Yaz kış farketmez simsiyah giyerdim. Kısa bir dönem ama. Beni gören benim yerime daralıyordu. Ama güzel geldiği için ben daralmıyordum işte.
Bu güzellemeleri yapan tipler kendi yaşantılarında tam zıt davranışlar gösterir genelde. Diğer insanlar için benimserler, onları şekillendirmek isterler. Toplum içinde ayrı kendi içlerinde bambaşkadır davranışları. Bu başkalığı saklamak için sanırım bir garip ideolojiler benimserler. Din ile karıştırırlar, o kadar anlayamazlar.
ilgi bağımlılığı. Sanki hiçbir motor becerisine sahip değilmiş gibi en basit şeyleri dahi yapamıyorum diyen tipler. Kadınsı olmayı gerizekalı olmak sanıp, 3 yaş davranışları sergilemeleri. Çok acayip, çok itici ve çok yapay.
Son kez mutlu olmakla geçti sanırım. Hayatın benim için bambaşka planları olduğundan habersiz son mutlu huzurlu günler. pek çok güzel anı. Fotoğraf karelerinden bile mutluluk fışkırıyor. Bilseydim daha da doya doya yaşardım. Ama aklımın ucundan geçemeyecek şeyler beni bekliyormuş.
Şimdi ise Bir ihtimale tutunuyorum yaşanılan her kötü şeyi unutmak için bir ihtimale. Eğer olursa olur olmazsa yok olmayı diliyorum dayanamıyorum artık. Önceden sahip olduğum ama sahip olduğumu bile bilmediğim ne önemli şeyler varmış meğer.
Maaşlı bir çalışan için iyi para. Ülkenin durumu ve maaş ortalamasını düşününce iyi değil demek biraz şov olur. Günün sonunda kazanılan ücretin hakkı verilmiyorsa bir manası da kalmıyor. Kazanç tutarı değilde kazanç amacı sanırım mühim olan.