Kürt olsam kürtlükle ilgili hiçbir şeyi dert etmem, şimdi türklükle dert etmediğim gibi. Bu dünyaya bir kere geliyorum idealist olamam mk. Ne boş işler yaaa...balkan göçmeniymişiz...banane... anavatanım burası...dedemin babası bu topraklar için savaşmış, 350 kişi gitmişler yunanla savaşmaya 3 kişi dönmüşler. Benim hayatta kalmam için dedem hayatını riske atmış hala gözüm neden balkanlarda olsun...ne saçma, tam bir delilik...aynısı kürtler için geçerli. Onların dedeleri de bu topraklar için savaştı... çerkezlerde, pomak da tatar da türk de, laz da..
Hepimiz bir gemiye doluştuk gerisinin ne önemi var mk.