komplo teorisi aynen

entry2 galeri
    1.
  1. "Dialog" ifşa oldu. Bunun bir tık üstü illuminati zaten. Adı başka bir şeydir belki ama 500 trilyon dolar serveti olan aileler dünyaya hiç yön vermeyecek, tertemiz kalacaklar öyle mi? Buna çocuklar bile kıçıyla güler.

    Bana esas garip gelen, epstein'de de benzer bir şey olmuştu, bunlarda da var; gmail'den dümdüz yazışmak nedir abi? Salak mısınız : ) web sitesinin güvenliği düşük falan. Kendilerine fazla güveniyorlar herhalde. Ya da belki de bilerek yapılıyor toplumu alıştırmak için. Zaten son 10 yılda maskeli ayinlere, pedofiliye, yamyamlığa falan alıştırıldık film, dizi ve oyunlarla falan. Game of thrones ve spartacus ile başladı. Özellikle game of'ta pedofili vardı, ensest vardı, her türlü vahşet vardı. Sonra squid game falan derken normalleşti biraz göre göre duya duya. Bu skandallar 1980'lerde olsa dünya yıkılırdı.

    Şimdi Hollanda'da pedofiliyi savunan parti seçimlere girecekmiş. Bunu da modernlik diye yuttururlarsa hiç şaşmam.

    Ama esas turbun büyüğü rockefeller'lar falan hiç açık vermiyorlar. Daha dikkatliler belli ama ailenin temsilcisi epstein'in itirafları başlarına bela olmuştu biraz. Ama tabi hemen unutturuldu.

    Dialog hakkındaki haberler:

    https://www.google.com/se...ogP0HHUlnKTgQ0pQJegQIHRAB
    0 ...