Yaptığı her şey için çok büyük bir olay başarmış havalarına giren borsa. Mesela web versiyonunu yapıyorlarmış şu an ona ayrı isim vermişler atlas diye. Bambaşka bir deneyim olacakmış falan filan. Abi o her borsada var, daha önce yapılmayan bir şeyi ilk defa yapıyormuş gibi havalara girmenin anlamı ne??
Kripto uygulamasına daha yeni stop loss özelliği gelmiş, oha : )) onu da reklam yapsaydınız. Güzel borsa ona lafım yok ama en temel eksikliklerini çok geç gidermesi ve sanki sektörde çok büyük fark yaratıyormuş gibi havalara girmeleri komik.
Spartacus'ü izlemek için indirmekle uğraşırdık. Ve o efsane diziyi PC ekranından izlemek hiç de zevk vermiyordu. Projeksiyonu olan tanıdıklarım vardı ama ikinci el bana satmak yerine yabancıya biraz daha pahalıya satmayı tercih etmişlerdi. insan birkaç defa davet eder di mi? O da yok.
Veya sabrina'yı sevgiliyle izlemek çok keyifli olurdu. 2020-21'de telefondan tek başıma izlemiştim. Hafızamın sadece o kısmı silinse de tekrar izlesek.
"Dialog" ifşa oldu. Bunun bir tık üstü illuminati zaten. Adı başka bir şeydir belki ama 500 trilyon dolar serveti olan aileler dünyaya hiç yön vermeyecek, tertemiz kalacaklar öyle mi? Buna çocuklar bile kıçıyla güler.
Bana esas garip gelen, epstein'de de benzer bir şey olmuştu, bunlarda da var; gmail'den dümdüz yazışmak nedir abi? Salak mısınız : ) web sitesinin güvenliği düşük falan. Kendilerine fazla güveniyorlar herhalde. Ya da belki de bilerek yapılıyor toplumu alıştırmak için. Zaten son 10 yılda maskeli ayinlere, pedofiliye, yamyamlığa falan alıştırıldık film, dizi ve oyunlarla falan. Game of thrones ve spartacus ile başladı. Özellikle game of'ta pedofili vardı, ensest vardı, her türlü vahşet vardı. Sonra squid game falan derken normalleşti biraz göre göre duya duya. Bu skandallar 1980'lerde olsa dünya yıkılırdı.
Şimdi Hollanda'da pedofiliyi savunan parti seçimlere girecekmiş. Bunu da modernlik diye yuttururlarsa hiç şaşmam.
Ama esas turbun büyüğü rockefeller'lar falan hiç açık vermiyorlar. Daha dikkatliler belli ama ailenin temsilcisi epstein'in itirafları başlarına bela olmuştu biraz. Ama tabi hemen unutturuldu.
2019'da da Volkswagen Türkiye yerine Bulgaristan'ı tercih etmişti. Ülkede adalet kalmazsa kimse gelmez. Koç holding bile Avrupa'ya taşınıyor. Tekstil sektörü Mısır'a gitti..
Baykal'a adam değil derdik hödö hödö derlerdi, Kemal için aynı, Ekrem için aynı, şimdi özgür için de aynı. Jahrein'in dediği gibi; ben umudumu muhalif seçmenin de aynı olduğunu görünce yitirdim. IG'den sürekli böyle şeyler paylaşmak nedir ya? Eskileri hatırlatınca, özgür farklı diyorlar. Hıı çok farklı "el yükseltiyorum devlet bey, ben de kendini bu ülkeye ait hissetmeyen Kürtlere devlet vaat ediyorum" diyen dedemdi di mi?! Atatürk'ün partisinin genel başkanına bak hele. Ağzından bir kere türk milleti lafı çıkmadı ama 10 kere Kürt, çingene, laz vs diyor bir konuşmada. PKK destekçisi bir kadın şarkıcının elini öptü, şeyh Sait için acılara saygılı olunmalı dedi.. bunlar hep red flag ama gören pek yok. Bahsettiğim izmirli teyzenin ig hikayesi altta.
Önce davet ile başlar, sonra sen niye gelmiyorsun baskısı başlar. Sana ne isteyen kendi kılar. Ama "masa6haber" gibiler kaçak göçmenlerden rahatsız olmaz. Teröristlerin serbest kalmasından rahatsız olmaz. Anca din üstünden polemik çıksın. Çünkü seçim yaklaşıyor. Yine din kartı ve mağdur edebiyatı çıktı piyasaya. Yakında para muslukları açılır, zamlar, müjdeler 50. Kere petrol ve doğalgaz bulmalar başlar yine. Her seçimde aynı oyuna gelen bir güruh. Eskiden koyduk mu diyordunuz şimdi sesiniz kesildi. Daha dur bunlar iyi günler. Size öyle bi koyacaklar ki aklınız şaşacak. 2023'te Lozan bitiyor, uçucaz, başkanlık gelsin uçucaz falan filan. Ne oldu??
Şu anda yaşlılığa bağlı ölüme çare bulma konusunda önemli gelişmeler var. Bir denizanası türünü inceliyorlar bunun için. Ölümsüz denizanası yaz çıkıyor. O da ölüyor tabi ama yaşlanınca kendini gençleştiriyor. Ölmesi için ağır yara alması lazım.
Tamamen ölümsüzlük mümkün olabilir mi bilmiyorum ama olsa da ben istemezdim. En azından özel bir zehir içince ölmek olmalı bence.
Tamamen ölümsüzlük çok çok zor çünkü ağzında el bombası patlayınca hiç hasar almaman lazım mesela. Ama 20 yıl içinde kısmen ölümsüz zenginler görürsek şaşırmam.
Her fırsatta ne kuyruk acısı varsa komünistlere laf atan uyuz. Sanki kapitalizm veya sağcılık kusursuz da sadece komünistlerin veya demokratların hataları varmış gibi video yapan dallama. Bunu izleyen çocuklar da bunu örnek alırsa ki ister istemez etkilenir vay gençliğin haline.
Para piyasası fonları aylık ortalama %5 getiriyor, yani 2 milyona 100.000₺
Kiram yok, çocuk yok. Yarısını ana paraya ekle, yarısı eve destek (ana babaya) 25k bana yeter aylık. Spora giderim, arada araç kiralayıp gezerim. Bana yeter. Zaten zamanla para da artacak. Yani evli çocuklu değilsen, ev de kira değilse 2 milyona bile emekli edersin kendini. Bu hedefimin 1/4 tamam.
Eğer nispeten nefret etmediğin ve asgari ücretten biraz fazla kazandığın bir işse bence kesinlikle çalışmak daha güzel.
Çünkü her gün 3-4 farklı ders ile teneffüsler dahil toplam 6 saat kafan si.ilmiyor ve üstüne para alıyorsun. Ayrıca ödevin de yoktur mavi yakaysan. Yani eve iş getirmezsin. Tabi her iş böyle değil ama bence çalışmak daha güzel.
Dün ig'de niyese karşıma lise son matematik soruları çıktı, bir anlığına hayatımın daha karanlık olduğu günlere döndüm. O ne saçma sorular, ne karmaşık formüller. O soruyu soranın da, düşünüp böyle sorunlar bulanın da @#*
Okuldaki hocalar bile öğrenci gibi her derse girse sonra sınav olsa çoğu yapamazken niye ilkokul 3-4'e giden el kadar çocuklardan üstün başarı bekleniyor?
Üniversite dahil okullarda dersler oyunlarla ve eğlenceli de olmalı. Nazi kampı gibi ilkokulu ikinci sınıftan itibaren sus, konuşma, dersi dinle, ödev yaptın mı bilmem ne nedir ya. Hayatımızı si.tiniz awk yıllarca.
iki tane garip olayı var benim denk geldiğim, bu olaylardan sonra bana hiç masum veya dürüst gelmiyor. Birincisi: çok eskiden bir gün magazinciler evine sürpriz bir ziyaret yapmıştı, adam değişik bir yerden yani evin bahçesindeki başka küçük bir binadan siyah kaftan ile çıkmıştı. Kameraları görünce sinirlenip hemen kaçmıştı. Kıyafeti sanki ayinlerde giyilen tuhaf kaftanlar gibiydi. Hadi bu neyse belki ama ben en çok son zamanlardaki epstein dosyası patlamadan önceki bu tarz şeylerle alay etmesine ve dizilerin toplum üstünde etkisinin olmasını alay konusu etmesinden sonra iyice soğudum.
Zaten Ferhan Şensoy kavuğu ne ona ne de başkasına vermedi. isabet olmuş.
10 sene önce falan da Antalya'dan resim paylaşıyor, arkada teknesi var. Tekneye Amerikan bayrağı çektirmiş. Birisi bunu sorunca da "sen Türk bayrağı'ndan daha fazla ücret alanlara tepki göster" demişti. Tamam doğru da senin dünya kadar paran var be kardeşim, türk bayrağı astırmak mı pahalı geldi??!
Bana hiç de güven veren birisi değil. Sanılanın aksine Ekonomist değil, kendini tasarruf uzmanı olarak tanıtıyor. Ama birader adama sorarlar bu kadar iyi biliyorsan para işlerini neden zengin değilsin??
TV'nin parlattığı kişiler genelde sağlam çıkmaz. Bu demek değildir ki söylediği her şey yanlış. Bilâkis elbette faydalı tavsiyeleri var ama bana patronların adamı gibi geliyor. insanlara yatırım öğretiyoruz ayağına öğretelim ama çok da öğrenmesinler zengin olmasınlar gibi geliyor bana. Bu konuda çok iddialı değilim ama not düşmek istedim.
Ajanslar birini ünlü etmek isterse bu çok kolay. Arada sırada büyük Kanallara çıkar, sosyal medya hesaplarına takipçi-beğeni vs yağdır gerisi zaten sürü psikolojisi..
Eskiden yüzüne bakmadığım felsefeyi Arthur Schopenhauer sayesinde sevmeye başladım. Bahsettiğim sözü;
"doğduktan 5 dakika sonra adına, milliyetine, dinine ve mezhebine karar verirler ve sen hayatın boyunca seçmediğin şeyleri savunarak geçirirsin." -arthur schopenhauer
Mason yuvası dağılmış anlaşılan. Ne kadar mason, yahudi, batı aparatı, yabancı uyruklu vatan sevmez varsa burdan çıkıyordu. Eski rektörleri mason büyük üstadı remzi sanver'di zaten, şu an hapiste.
Ama bana cesaretten dolayı masonlara karşı böyle cesur girişimler yapılıyor gibi gelmiyor. Bence artık Türkiye iyice Afrika ülkesine döndü, locaya gerek yok kararı alındı gibi geliyor.