Çoğu, senin kazancında gözü olmasa zengin olamayacağını düşünür; ama yanılmaktalar. Honda firması Türkiye'den çıkarken 5 yıllık çalışanına 24, 10 yıllık çalışanına 40 maaş verip çıktı. Normal şartlarda bu firma Türk firması olsa; bırak para vermeyi, maaşlarını bile ödemeden tüyerdi. Üstelik bu Japon firmasının verdiği paranın yanında tazminatları da ödeyip bir de hatıra olarak büyük altın hediye etmişlerdi. Hatıra olarak büyük altın... Yahudi diye küçümsediğimiz Unilever bile çalışan haklarında Türkiye'de en iyi şartları sunuyor. Şimdi bu dürzüler bu işten para kazanmıyor mu sanıyorsunuz? işini düzgün yapıp aç gözlülük etmedikleri için dünya çapında büyüyorlar. Bizimkiler nereden kırparız, nasıl hacılarızın derdindeler. Aç gözlülükleri yüzünden ülkemizi mahvediyorlar.