isim koyarken çocuğunu düşünmeyen aile

entry5 galeri
    2.
  1. Normal isimlerin suyu çıkmış gibi element uydurup isim koyuyorlar. Bunu hem havalı geçinen burjuva aileler hem de mütedeyyin geçinen sofu görünümlüler yapıyor. Biri alâkasız anlamsız zırvayı isim sanıyor, diğeri Kur'an'da geçen her kelimeyi masum sabilere yapıştırıyor. O konulan isimlerle o çocuk sevimlilikten çıkıp bir metaya dönüştürülüyor. Bu dediğim her iki taraf için de geçerli. Nesrin'in, Fatma'nın, Zehra'nın, Ayla'nın suyu mu çıktı? Kâzım, Sadrettin, Ahmet olsa çocuğun adı, kötü mü?
    3 ...