altılı masa diye kıçını yırtıp sonra dama çıkmak

entry4 galeri
    4.
  1. itim kâfir: CHP, iyi Parti, DP, Saadet, Gelecek Partisi, DEVA... Bunların içinde HDP nerede, amonyum nitrat! Masa altına girip bakıyordun; şimdi ebenin DAM'ında (DEM, AKAPEKAKA, MHP) turlayanlara sesin niye çıkmıyor? Benim için DEM de HDP de Hadep de Yeşil bilmem ne de aynı şeyin lacivertidir ve teröristtir. Tıpkı Öcalan iti gibi. Şimdi sizinkiler o ite "bebek katili, terörist" dahi diyemiyor, adıyla hitap ediyorlar. Hiç mi kanına dokunmuyor? Nasıl bir yaratıksınız siz? Alayınızın canı cehenneme! DAM'ına koduklarım!
    0 ...