guilty pleasure

entry23 galeri
    23.
  1. Ya tabi ki anlıyorum. Şair diyor ya seytanın en sevdigim yanı kibirli olması ve itaat etmemesidir.

    Mesela serseri adamları severiz. O vurdumduymazlıkları, o bıckınlıkları bizi garip bir sekilde kendine ceker.
    Ya da evlenilecek kızlar hakkında briefing verip en icimizi gıcıklayan, en muzurunda alırız solugu.
    Bunların hepsini anlıyorum.
    O muzurluk, o kural tanımızlık cok eglenceli.

    Ama hayatta her seyi aynı anda olamıyorsun.
    Bana gorece prensipli olmak, gorece daha duzgun davranmak, gorece cici hanım hanımcık kısmını beslemek daha iyi geliyor.
    Secimi bu tarafta yapacagım.
    Muzur taraflarım da var. Onu bu kız da fazla duzgun ve sıkıcı deyip basıp gitmeyen, kalan adama sakladım;)
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük